sobota, 14 czerwca 2014

Biszkopt z masą śmietanowo-truskawkową z truskawkami i galaretką truskawkową

To mój nie najlepszy dzień ale natkło mnie na upieczenie biszkoptu i przełożenie go masą śmietanowo-truskawkową z truskawkami i galaretką truskawkową. Biszkopt;6 jaj, 6 łyżek mąki pszennej, 6 łyżek cukru, na czubek łyżeczki proszku do pieczenia.Wykonanie:Białka oddzielić od żółtek .Białka ubić na sztywną pianę, wsypać cukier i miksować , dodawać kolejno po 1 żółtku i dalej miksuję.Już teraz wsypywać po mału mąkę i delikatnie mieszając łyżką już . Blachę wyłożyć papierem do pieczenia , wylać ciasto biszkoptowe i piec 25 minut w temperaturze 170 stopni.Jak ostygnie biszkopt przekroić na połowę.Ja akurat miałam gotową masę śmietanowo-truskawkową , przełożyłam nią biszkopt , na wierzch biszkoptu ułożyłam truskawki i zalałam tężejącą galaretką truskawkową.

1 komentarz:

  1. wyszedł tak pyszny że zrobiony był w sobotę pod wieczó a w niedzilę do południa już go nie było

    OdpowiedzUsuń